تصویر عنوان

واحد تولید دان اختصاصی بوقلمون شرکت زرین جوجه شمال

مغذی بودن وکیفیت مناسب دان نقش بسزایی در رسید ن گله های بوقلمون گوشتی به استاندارهای تعیین شده سویه های مربوطه دارد و و از طرف دیگر بوقلمون شدیدا به هر نوع دارو های ضد کوکسیدیوز یونوفوره و سایر دارو ها از این دست که در دان مرغی مرسوم هست واکنش نشان می دهد و همواره این صنعت نوپا شاهد تلفات های سنگین در فارم های پرورش بوقلمون در سالهای متمادی به خاطر آلودگی دان به این داروها، بوده است.
از این رو شرکت زرین جوجه در راستای برنامه های توسعه ای خود بر آن شد که یک واحد تولید اختصاصی دان بوقلمون با ظرفیت سالیانه ۶۰۰۰ تن دان اختصاصی بوقلمون در شهر صنعتی رشت استان گیلان در شهریور ۱۳۹۷ به بهره برداری رساند.
شرکت زرین جوجه شمال با بهره گیری از مشاوره معتبرترین مراکز مرتبط با صنعت پرورش بوقلمون جهان و استفاده از مواد اولیه تازه و مقوی، مبادرت به تولید جیره های مغذی و با کیفیت مطلوب نماید تا در افزایش بهره وری فارم های بوقلمون گوشتی نقش به سزایی داشته باشد.

این واحد علاوه برای کنترل های روزمره مواد اولیه از نظر مواد مغذی ضروری( پروتئین، چربی و …) در خوراک، با همکاری آزمایشگاه مرکزی تهران تست های مربوطه که به طور مستقیم به سلامت انسان و حیوان تاثیر می گذارد، را کنترل می نماید.