تصویر عنوان

کارخانه تخصصی جوجه کشی بوقلمون شرکت زرین جوجه شمال

کارخانه جوجه کشی زرین جوجه شمال در اواخر سال۱۳۹۰ در لاهیجان به بهره برداری رسید. اين واحد اولين واحد تخصصی جوجهکشی مستقل بوقلمون در کشور است و با افتتاح این واحد شرکت زرین جوجه رسماً آغاز به کار کرد.

 

واحد جوجه کشی بوقلمون این شرکت با ظرفیت تولید ۳ میلیون قطعه جوجه بوقلمون گوشتی در سال، بزرگترین و تنها واحد مستقل جوجه کشی تخصصی بوقلمون در ایران محسوب می شود.
تمامی دستگاه های جوجهکشی این کارخانه از شرکت Petersime بلژیک (تولید کننده دستگاههای جوجه کشی تخصصی در دنیا) تهیه و نصب گردیده است.

 

واحد جوجه کشی تخصصی بوقلمون شرکت زرین جوجه شمال با بهره گیری از مشاوره معتبرترین مراکز مرتبط با صنعت پرورش بوقلمون جهان، پیروی از بالاترین استانداردها در سطح بهداشت جهانی و نظارت دقیق مبادرت به تولید با کیفیت ترین جوجه یکروزه بوقلمون در سویه های مختلف نموده است.

 

با توجه به مستقل بودن واحد جوجه کشی تخصصی بوقلمون و دارا بودن بالاترین شرایط امنیت زیستی، فناوری و داشتن کادر مجرب، این شرکت در حال حاضر به ساير شرکتهای مولد بوقلمون در سراسر کشور نيز خدمات ارائه میدهد.

 

تخم های نطفه دار تولیدی فارم های مولد با وسایل مناسب به واحد جوجه کشی منتقل می شوند و بعد ازتفکیک شدن بر اساس سن گله و سن تخم به طور مناسب ضدعفونی شده و در نهایت به مدت ۲۵ روز در دستگاههای ستر نگهداری می شوند در طی این مدت دستگاههای ستر دما و رطوبت و زاویه خواب مناسب را برای این تخم های نطفه دار فراهم می نمایند. دستگاههای ستر اين شرکت تماماً تک مرحلهای (Single-stage) هستند و اين امر امکان آلودگی متقاطع بين تخمهای نطفهدار واحدهای مختلف را به حداقل ممکت میرساند.

 

بعد از ۲۵ روز انکوباسيون در دستگاههای ستر، تخمها به به دستگاه هچر منتقل می شوند تا طی مدت ۳ روز باقيمانده تفريخ صورت پذيرد.

 

حمل جوجهها از جوجهکشی با ماشينهای مخصوص حمل جوجه و در شرايط کاملاً بهداشتی انجام میشود.

 

کارخانه جوجهکشی زرين جوجه شمال اين افتخار را دارد که طی سالهای فعاليت خود بالاترين ميزان تفريخ را از تخمهای نطفهدار بوقلمون بگيرد. همچنين رضايت مشتريان از جوجههای توليد شده در اين کارخانه مايه افتخار و مباهات مديران و کارکنان اين کارخانه است.